nice view | LOOKBOOK

January 25, 2017

Zawsze bałem się obciąć włosy, nie chciałem tego robić bo uważałem, że wyglądam bardzo dobrze. Ale z wielu nie znanych mi powodów (mój umysł to zagadka nawet dla mnie) zrobiłem to! Ściąłem włosy na taką długość jak widać na zdjęciach poniżej. Dlaczego to zrobiłem? Chciałem czegoś nowego, kiedyś ścięcie włosów oznaczało "nowy początek". Ale mi nie chodziło o jakiś nowy początek (bo zaraz ktoś pomyśli "NOWY ROK NOWY JA" a ja jestem tej idei przeciwny bo to awykonalne zmienić się w ciągu kilku dni, że nagle mamy 31 grudnia a wraz z 01 stycznia wow nowy ja.), chciałem po prostu zmienić styl od września. Bardzo bałem się to zrobić myślałem, że będę wyglądał jak nie wiadomo co. Lecz w pewnym momencie masz we wszystko wywalone i robisz tak żeby tobie było dobrze a nie innym. Dlatego ściąłem włosy, żeby móc zbudować mój wizerunek stylistyczny na nowo. Teraz jeszcze jestem w trakcie kupowania nowych rzeczy do mojej garderoby. Mam masę pomysłów na nowe Lookbooki! Mam nadzieje, że przypadnie wam do gustu mój nowy styl nad którym "ciężko" pracuje.
Nie rozgadując się nad tym wszystkim, mam na sobie kurtkę z Terranova (ubiegły sezon), spodnie od
Cropp, bomberkę z Bershka, bluzę z H&M oraz buty z Nike.
Do zobaczenia nie długo!






_______________________________________

Kurtka - Terranova
Komin - Primark
Spodnie - Cropp
Bomberka - Berska
Buty - Nike

You Might Also Like

0 komentarze

Popular Posts

Followers

Subscribe