gabriel | 2 years

January 10, 2017

Dokładnie dwa lata temu założyłem tego bloga. Nie sądziłem, że cokolwiek osiągnę, że będę miał czytelników bądź obserwatorów. Jestem wdzięczny, za każde wejście na mojego bloga, za każdy komentarz, udostępnienie linku do posta. To wiele dla mnie znaczy, naprawdę.  W tamtym roku stawiałem na pewność siebie a w tym? Sam nie wiem, chyba na siebie, bo tak to w sobie wypracowałem, że potrafię o wiele więcej niż potrafiłem na początku 2015. Zawsze w tym poście piszę jakieś plany na posty, social media itp.. Lecz teraz zrobię inaczej. Bo pisanie rzeczy typu "(...)długo nad tym myślałem i w końcu uznałem, ze jeśli promuje pewność siebie to nie mogę już tego odkładać na później! YOUTUBE! Chciałem zacząć kręcić już w tamtym roku, ale nie miałam odpowiedniego sprzętu. I tez kiedy nagrałem pierwszy filmik i go zmontowałem, to wyłgałem jakby toster to kręcił i ogólnie bardzo złe wyglądało. Wiec odpuściłem, ale to powiem w pierwszym filmiku!(..)" jest kompletnie bez sensu. Bo co z tego zrealizowałem? Chyba może tylko o serii "Confident" która umarła, po dwóch publikacjach, a czemu? Chyba najlepiej jest powiedzieć, że brak inspiracji lecz czy kryły się po tym inne powody? Oczywiście, że tak ale nie jestem do końca pewny jakie dokładnie.

To tyle co na ten post i żeby nie było, że dawno nie było żadnej sesji to macie małą zapowiedź, jednej z dwóch sesji które zrobiłem ostatnim razem! Sesja wpadnie na bloga już w najbliższych dniach, ale wątpię żeby był to jeszcze ten tydzień. Teraz się z wami żegnam i dziękuje za kolejny wspólny rok i mam nadzieje, że przybędzie was jeszcze więcej niż jest teraz!  




You Might Also Like

1 komentarze

  1. Gratuluje osiągnięć! Ja również dokładnie dwa lata temu założyłam bloga! *.*
    życzę powodzenia dalej
    http://swiatwedlugkaro.blogspot.com/2017/01/2-lata-bloga.html

    ReplyDelete

Popular Posts

Followers

Subscribe