Water under the Bridge

October 15, 2016

Hello, to znowu ja! Przychodzę do was z zdjęciami ze starej sesji Pool Life | Cry Baby. Zdjęcia od samego początku mi się podobały, ale powiedziałem, że dam j za jakiś czas. Na zdjęciach mam jeszcze stare włosy, czyli Blond z szaro srebrnymi końcówkami. Zamiar był taki, żeby dać je na początku września ale miałem trochę problemów w moim mały skromnym życiu.
Na zdjęciach nie mam nic innego na sobie niż w poprzednim poście z tą sesją. Ale i tak wam napisze, na dole co jest z jakiej marki.
Śmieszna historia z tymi zdjęciami bez butów, bo one było kompletnie spontaniczne. Siedziałem z moją koleżanką i przeglądaliśmy zdjęcia moje i jej. Ja trzymałem nogi w wodzi i nagle kiedy wstałem, że podjeść do plecaka patrzę za siebie a tam odcisku moich stóp na podłodze. Szybko powtórzyliśmy akcje i zrobiliśmy zdjęcia które widzicie na dole!
Może ktoś może sobie pomyśleć, że odkopywanie sesji z Lipca jest jak tak zwane "odgrzewanie kotletów". Może i jest ale jeśli mi się coś podoba to czemu tego nie dać?








______________________________

Spodnie - Pull&Bear
Bluzka - Primark

You Might Also Like

4 komentarze

  1. Fajne zdjęcia :)
    Podoba mi się twój blog :) Zaobserwuję !

    https://mrkulfon.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Genialne zdjęcia <3


    rilseee.blogspot.com

    ReplyDelete

Popular Posts

Followers

Subscribe