Perfect Illusion

September 27, 2016

Witam was w nowym poście na moim blogu wiem, że nie było mnie tutaj bardzo długo... Ale miałem swoje powody, zaczynając od dobrego startu w szkole, kończąc na histerii w szkole. Nie jestem łatwo być sobą ale się staram! Raczej mi to wychodzi ale są gorsze dni jak zawsze. Ostatnio miałem takie gorszy tydzień ale poradziłem sobie z tym z pomocą. Czasem trzeba z kimś pogadać kto nie jest twoim przyjacielem, wrogiem, znajomym bądź inna osoba z która widzimy się po za szkoła. U mnie była to moja pani psycholog, która brzydko mówiąc dała mi kopa w dupę! Ale potrzebowałem tego bardzo mocno, takiego porządnego kopa w dupę! Przestałem się nad sobą użalać przestałem wyć, wziąłem się w garść i zacząłem się zmieniać pod siebie. Zawsze było nie mogę być taki, bo inni będą gadać. Ale chwila, nawet jak będę taki jakim oni chcą to będą gadać, że udaje kogoś kim nie jestem a jak będę taki ja chce to będą gadać, że jestem przesadzony i się popisuje. Czyli morał jest taki nie zależnie jaki jesteś zawsze debile będą gadać. Dlatego teraz kompletnie się zmieniam pod każdym względem o 180 stopni! Jeśli zaczynamy zmiany, to zacznijmy od wyglądu. Zwykle było ubieranie się takie, żeby było pod innych tak jak wszystko. Ale od pewnego czasu (sierpnia) zacząłem ubierać się bardziej kontrowersyjnie co powodowało gadanie ludzi w moim otoczeniu. Lecz po paru takich stylizacjach przestali gadać bo się tak jakby przyzwyczaili. Ale jak zwykle na to zlewam, ale teraz mam zamiar pójść w coś zupełnie nie podobnego do mojej osoby. Coś nowego, sam się sobie dziwie, że chcę się tak ubierać. Ale nie będę tego wam tutaj opisywał tylko zrobię to w nadchodzącym Lookbook'u. Ale co oprócz stylu zmieniłem?
WŁOSY WŁOSY WŁOSY i jeszcze raz WŁOSY. Postanowiłem pójść w coś zupełnie nowego. W coś czego jeszcze nigdy nie miałem na głowie, kamienny szary. Była to trudna decyzja ponieważ wymagało to ścięcia moich cudownych włosów. Ale ile przy tym śmiechu było to chyba tylko ja i moja fryzjerka wiemy. Każdemu mieszkającemu w Szczecinie polecam salon "Beverly Hills - Akademia Urody" w Domu Kupca (kino Helios). Tak super obsługa, profesjonalne strzyżenie i przyzwoite ceny. Dalej odczuwał lekki ból w związku ze ścięciem moich włosów. Bo to jednak pół twarzy ściętych włosów, ale nie żałuje. Potrzebowałem takiej zmiany, i to bardzo mocno!
Tutaj macie pare zdjęć które zrobiłem odrazu po przyjściu do domu. Przerobiłem je pod względem światła i naświetlenia. Jeśli chcecie zobaczyć inne zdjęcia moich włosów to zapraszam na snapa (ggruleslovato) oraz instastory (gglovatoo). Na instastory dodaje więcej zdjęć niż na snapa ostatnimi czasy a jaki jest tego powód? Normalny, na insta częściej wchodzę i używam niż snapa, oraz na insta mamy lepsze filtry oraz możliwość kolorowania napisów na bardzo fajne kolory. Wiem, że to od dawna bylo już na snapie ale jakoś bardziej jestem za insta niż za snapem :p
To chyba na tyle ode mnie. Ogarnijcie zdjęcia i napiszcie co uważacie na temat posta i włosów!







.

You Might Also Like

1 komentarze

  1. Najważniejsze to żeby zmieniać sie dla siebie. Nie ważne co byśmy zrobili to ludzie i tak będą gadać. Fajne włosy , które dopełniają całość.

    ReplyDelete

Popular Posts

Followers

Subscribe