Be better than Them!

March 31, 2016



"Please stop, you're scaring me"



Kiedyś wracałem, do domu z myślą, że jak wejdę znów będę musiał udawać kogoś kim nie jestem. Kogoś kto był by dobrym synem z dobrymi ocenami. Jednym słowem bez problemowym dzieckiem dla rodziców i innych.
A naprawdę było inaczej wracałem do domu i musiałem zakładać kolejną maskę na twarz, bo nie mogłem być sobą bo się wydało, co się ze mną dzieje a ciekawie nie było. To były czasy podstawówki teraz jestem w gimnazjum. Dużo się zmieniło, teraz nie zakładam żadnych masek. Jestem po prostu sobą, to nic nadzwyczajnego. Niezależnie od tego czy jestem smutny, radosny, zrozpaczony, zakochany, podekscytowany, załamany nie próbuje tego ukryć. Jestem u siebie w domu. Jestem po prostu sobą. Długo mi zajęło to wszytko ale wiecie co? Jesteśmy jedynymi ludźmi, którzy mogą coś zmienić w naszym życiu.
Ostatnio dużo myślałem na temat swojej osoby. Co muszę zmienić w sobie i swoim życiu i stwierdziłem, że muszę zmienić siebie!

Pisałem posty o pewności siebie a tak naprawdę nie byłem pewny siebie w 100%. Zawsze było to ale... Ale nie mogę tak pójść, bo będą gadać, ale to jest fajne ale im się nie spodoba, ale muszę być taki jak inni.
Kurwa nie będę taki jak inni, nigdy! Bycie szablonowym jest przereklamowane! Jeśli chcesz być fajny bądź sobą! "Want to be Cool? Be yourself!" Jedno z moich mott! Zawsze próbujemy być dobrzy dla innych, przy czym nie jesteśmy dobrymi dla siebie. Niszczymy się od środka, wypalamy. Kiedyś zdamy sobie sprawę że to nas zniszczyło. Jedynym sposobem na odrodzenie się jest bycie sobą w 100%, pokazanie siebie niezależnie od sytuacji.
W końcu dojrzałem do tego, żeby mówić to co uważam i być sobą.
To bardzo trudna misja bycie sobą nie zależnie od sytuacji. Ale sądzę, że damy sobie radę!


Od teraz będę regularnie pisał notki na bloga i dbał o moje Social Media. W końcu mam zamiar zrobić coś z YouTube ale to dopiero w Maju/ Czerwcu, bo teraz mam za dużo na głowie. Muszę się skupić na mojej przyszłości. Moje Social Media macie w karcie "Kontakt", tam znajdziecie mnie na różnych portalach społecznościowych. Dziękuje za przeczytanie tego posta! 

You Might Also Like

3 komentarze

  1. fajna masz ta kurtke
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Ja już dawno maskę porzuciłam. Jestem soba w całości :D
    Powodzenia w dotrzymaniu postanowień :D

    rilseee.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. *bezproblemowym
    Nie warto nikogo udawać. To bywa czasami też denerwujące.
    Screatlieve.blogspot.com

    ReplyDelete

Popular Posts

Followers

Subscribe