A New Beginning! 1 YEAR

January 10, 2016

Hej, Hello, Hallo i wszystkie inne powitania świata. Zacząłem nowy rok z depresją! O nie! Wiem, trochę dziwnie zaczynam, ale zawsze kończę tak samo rok. 2015 skończyłem tak jak chciałem, a zacząłem niekoniecznie fajnie. Ale nie ma co patrzeć do tylu na masę minusów! 

Pierwsze to, ze mój ukochany blog ma już roczek! Nie wierze jak mogło to tak szybko zlecieć. Pamiętam jak siedziałem przed komputerem u siebie w pokoju i pisałem pierwszy post! Nie myślałem, ze będę pisał następny taki post! Myślałem w maju, ze zrezygnuje, bo miałem tam naprawdę brak weny i ogólnie. Ale teraz jestem pełny chęci do prowadzenia tego bloga! 

Po drugie nowa seria, ta będzie raz w miesiącu! Nazwa tej serii to "CONFIDENT". Ci którzy maja mnie na Snapie mogli się domyślić, Bo cały czas śpiewam w przyśpieszeniu Confident by Demi Lovato. I często piszę na snapie kawałek z tej piosenki "What's wrong with being Confident?" (Tl. Co jest złego w byciu pewnym siebie?) długo myślałem co za serie dać teraz. To miało być cos takiego, co pokaże jakim człowiekiem jestem. Zawsze chciałem powiedzieć, jeśli mnie skrzywdzisz lub moich przyjaciół, skopie Ci dupę. Ale kiedy dochodziło co do czego nie potrafiłem powiedzieć ani słowa, bo się zbyt bałem.. Teraz chce pokazać, ze nie boje się powiedzieć, tego co myślę o pewnych rzeczach. Ta seria została stworzona, by pokazać, ze bycie pewnym siebie to najlepsze co możne być! Premiera serii już 18 stycznia! 

Po trzecie, długo nad tym myślałem i w końcu uznałem, ze jeśli promuje pewność siebie to nie mogę już tego odkładać na później! YOUTUBE! Chciałem zacząć kręcić już w tamtym roku, ale nie miałam odpowiedniego sprzętu. I tez kiedy nagrałem pierwszy filmik i go zmontowałem, to wyłgałem jakby toster to kręcił i ogólnie bardzo złe wyglądało. Wiec odpuściłem, ale to powiem w pierwszym filmiku! Nie wiem kiedy się ukaże, może w lutym, może pod koniec stycznia. Nie wiem, ale zwiastun 18 stycznia wraz z premiera "Confident" na blogu! 

To chyba tyle z tego co zaplanowałem na ten rok! Jak widzicie mam nowy wygląd bloga, nad którym się napracowałem. Na samym dole macie polecane kanały YouTube, blogi, playlisty na Spotify oraz polecanych przeze mnie nowych artystów! To tyle jeśli chodź o ten post, jestem mega zadowolony z tego, ze udało mi się tyle zrobić przez tamten tok i mam nadzieje, ze zrobię o wiele więcej w nowym roku!



You Might Also Like

6 komentarze

  1. Zycze powodzenia w dalszej realizacji planow i oby wena Cie nie opuszczala :)


    Pozdrawiam
    kasia-kate1.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Uwielbiam posty w takim stylu
    bardzo fajnie piszesz zycze powodzenia w dalszym blogowaniu

    ReplyDelete
  3. Genialny pomysł na serię, będę na nią czekać bo temat wydaje się bardzo ciekawy :) Zdecydowanie powinieneś kręcić filmiki na youtube :)
    blog Przygody-Mileny.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Mega mi się podoba :)

    rilseee.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. obys zrealizowała wszystkie swoje plany
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    ReplyDelete

Popular Posts

Followers

Subscribe